منقضی شده

استخدام کارشناس پشتیبانی فروش در شرکت ایرانیان اکس در اصفهان و تهران

  • چند استان
  • آقا و خانم

شرکت ایرانیان اکس فعال در زمینه راهکارهای پرداخت بین المللی آنلاین و کارت های شارژ هدیه، جهت تکمیل تیم پشتیبانی خود در استان های اصفهان و تهران از افراد واجد شرایط زیر تمام وقت بصورت حضوری یا دورکاری دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
کارشناس پشتیبانی فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، دورکاری

 

شرح وظایف:

  • پاسخگویی سریع به سوالات و درخواست های مشتریان و راهنمایی کاربران (چت زنده، تیکت،‌ ایمیل و به ندرت تماس تلفنی)
  • راهنمایی و پیگیری در حین ثبت نام و احراز هویت کاربر
  • بررسی وضعیت سفارش ها و پیگیری موارد تا حصول نتیجه و رضایت کامل کاربر
  • بررسی درگاه های بانکی سایت در صورت نیاز
  • ثبت اطلاعات خرید و فروش محصولات
  • استفاده از پنل مدیریت وبسایت جهت به روز رسانی محصولات و نظارت بر ورودی و خروجی سایت
  • هر مورد دیگر مرتبط به عملکرد و بهینه سازی وبسایت

 

مهارت های مورد نیاز:

  • مدرک تحصیلی کارشناسی
  • آشنایی به فضای کسب و کار آنلاین
  • آشنایی با نرم افزارهای آفیس بخصوص اکسل
  • روابط عمومی و فن بیان قوی
  • روحیه کار تیمی
  • آشنایی نسبی با اصول مالی و حسابداری
  • آشنایی با محتوا نویسی
  • آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
  • حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط
  • منظم، متعهد و مسئولیت پذیر
  • مشتری مداری، امانت داری، تایپ فارسی سریع، خوش برخورد و خوش صحبت و باحوصله بودن و دقت بالا برای انجام امور مالی از ویژگیهای مورد انتظار است.
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.
این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن قابل نمایش نمی‌باشد.
آگهی‌های استخدام مرتبط
  • تلفن پشتیبانی ۵۹۱۵ ۹۱۰۳ ۰۲۱
  • رایانامه InfoResumeFarsi.ir
رزومه‌فارسی در شبکه‌های اجتماعی