استخدام کارشناس حسابداری در تیم یار کیش در شهرک بنفشه کرج

منقضی شده

انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

  • استان: خراسان شمالی
  • جنسیت: آقا و خانم

تیم یار کیش جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت


تعریف شغل:

  • کارشناس حسابداری در تیم یار فردیست که آشنا با مفاهیم و اصول حسابداری بوده و تنظیم، کنترل و ثبت اسناد در سیستم مالی، تهیه صورت مغایرت‌های بانکی، بررسی مانده حساب طرف­های مقابل حساب‌های شرکت، توانایی در اصلاح حساب‌ها و انجام عملیات بستن حساب‌های مالی، کنترل تنخواه داران، رسیدگی به اسناد و ممیزی فاکتورهای واصله و اسناد و هزینه‌های پرداختنی، از جمله وظایفی است که به عهده کارشناس مالی خواهد بود


شرح وظایف:

  • ثبت اسناد حسابداری صندوق، دریافت و پرداخت، سند حقوق و دستمزد، فروش، انبار، هزینه های جاری و درآمد
  • تهیه و تنظیم گزارش وجوه نقد روزانه
  • مغایرت گیری حسابهای بانکی
  • محاسبه حقوق و دستمزد و امور مرتبط با بانک ها و واریزها
  • تهیه لیست بیمه و لیست مالیات بر حقوق
  • صدور چک، ضمانتنامه و ... و عملیات مالی مربوطه
  • پیگیری وصول مطالبات
  • نظارت بر امور صندوق مدیریت و صندوق وام کارکنان
  • ثبت و انجام کلیه امور مالی در ماژول حسابداری تیم یار و ارائه گزارش های مالی الزامی و دوره ای
  • بایگانی و مراقبت از کلیه اسناد حسابداری و اوراق بهادار
  • بایگانی فیزیکی اسناد حسابداری و بایگانی الکترونیکی اسناد مالی
  • تهیه و تنظیم لیست اموال و دارایی های شرکت بصورت دوره ای و اعمال تغییرات و بروزرسانی آنها و نظارت و کنترل بر استقرار و در اختیار بودن آنها، تحویل و تحول، شماره گذاری اموال و اعلام وضعیت موجود اموال و برآورد ارزش های آنها، طبقه بندی آنها
  • تهیه و تنظیم برآوردهای هزینه های پروژه ها
  • تهیه لیست عیدی و سنوات پایاین سال و تسویه پرسنل ترک کاری
  • تهیه مقدمات صورت های مالی شرکت و ارائه به مدیریت حسابداری جهت اقدامات بعدی
  • تحریر دفاتر قانونی


دانش و مهارت های مورد نیاز این شغل:

  • دارا بودن کارشناسی/ کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مالی، اداری، حسابداری و مدیریت
  • تسلط بر دانش اصول حسابداری
  • آشنا به استانداردهای حسابداری
  • آشنا به قوانین سازمان تامین اجتماعی
  • آشنا به قوانین مالیاتی و امور بانکی
  • آشنا حداقل به دو نرم افزار حسابداری مالی
  • مسلط به نرم افزار مایکروسافت آفیس


موارد عمومی مورد نیاز این شغل:

  • پذیرش کامل قوانین و مقررات شرکت و قوانین محرمانگی
  • ساکن کرج
  • توانایی حضور بیشتر از ساعات کاری در شرکت (در صورت لزوم)
  • حداقل ۳ سال تجربه کاری در سمت کارشناس حسابدار
  • تعهد به ماندگاری برای حداقل ۳ تا ۵ سال بعد از دوره آموزشی
  • حداکثر سن ۳۸ سال

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک نمایند و یا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

استخدام فقط در ردیف شغلی ذکر شده انجام می گردد.

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن قابل نمایش نمی‌باشد.

با عضویت در کانال تلگرام "آگهی‌نامه استخدامی رزومه فارسی" جدیدترین آگهی‌های استخدامی را در تلگرام خود دریافت کنید.