استخدام کارشناس امور پشتیبانی و اداری در شرکت دانش بنیان سیمرغ در قم

فعال

انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵

  • استان: قم
  • جنسیت: آقا

شرکت دانش بنیان سیمرغ جهت تکمیل کادر خود در استان قم از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
کارشناس امور پشتیبانی و اداری
  • جنسیت: آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان
  • انجام امور جاری دفتر
  • امور اداری نظیر، نامه های اداری، پیش فاکتور و تنظیم و ویرایش قرارداد و بایگانی
  • محاسبه کارکرد ماهانه پرسنل
  • ثبت نام بیمه و مفاصا حساب
  • استعلام و تحقیق‌های مربوطه
  • نظرسنجی‌های دوره‌ای از مشتریان
  • پیگیری امور مشتریان
  • آشنایی به اکسل و پاورپوینت
  • منظم و دقیق، پیگیر و خود کنترل
  • خوش برخورد
  • پرانرژی و با انگیزه
  • سن از ۲۴ تا ۲۹ سال
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۶:۴۵ و پنجشنبه ۸ تا ۱۲
  • سابقه کار: حداقل ۲ سال
  • تحصیلات: ترجیحا رشته های مهندسی (مهندسی صنایع یا مهندسی کامپیوتر)

 

مزایا:

  • بیمه از روز اول
  • عیدی و سنوات
  • همکاران جوان و پویا با اهداف بزرگ
  • حقوق سر موقع (۳ تا ۴ میلیون تومان به تناسب توانمندی)
  • در صورت داشتن شرایط احراز امکان استفاده از امریه و کسر از خدمت سربازی وجود دارد.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

دریافت اطلاعات تماس

با عضویت در کانال تلگرام "آگهی‌نامه استخدامی رزومه فارسی" جدیدترین آگهی‌های استخدامی را در تلگرام خود دریافت کنید.

آگهی‌های استخدام مرتبط