استخدام مسئول دفتر و کارمند بخش فروش با بیمه، عیدی و سنوات در اصفهان

منقضی شده

انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

  • استان: اصفهان
  • جنسیت: خانم

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • آشنا به امور اداری و دفتری
  • مسلط به آفیس
  • منظم، متعهد، مسئولیت پذیر و پیگیری امور
  • دارای روابط عمومی بالا
  • مدیریت هم زمان چند کار
  • مسلط به تایپ، نگارش و مکاتبات اداری
  • توانایی تنظیم جلسات
  • دارای سابقه کار مرتبط

 

مزایا:

  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • اضافه کار
  • عیدی و سنوات
کارمند بخش فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • در خصوص فروش تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی
  • ثابت و به صورت تلفنی

 

مزایا:

  • حقوق ثابت
  • پورسانت
  • بیمه
  • عیدی و سنوات

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن قابل نمایش نمی‌باشد.

با عضویت در کانال تلگرام "آگهی‌نامه استخدامی رزومه فارسی" جدیدترین آگهی‌های استخدامی را در تلگرام خود دریافت کنید.

آگهی‌های استخدام مرتبط