آگهی فعال

استخدام مسئول دفتر در یک شرکت معتبر در گیلان

  • گیلان
  • خانم

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان گیلان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • تحصیلات: حداقل لیسانس حسابداری، کامپیوتر و رشته های علوم پایه (ریاضی، آمار و ...)، مدیریت
  • سابقه: حداقل 2 سال
  • مسلط به Excel پیشرفته
  • منظم و مسئولیت پذیر
  • دارای روابط عمومی خوب
  • توانایی حل مسئله در موقعیت های پر چالش
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه عکس‎دار خود را با ذکر عنوان شغلی مورد تقاضا در عنوان ایمیل به ایمیل زیر ارسال نمایند.
 
ذکر شماره تماس و آدرس محل سکونت متقاضی در رزومه الزامی است.
  • تلفن پشتیبانی ۵۹۱۵ ۹۱۰۳ ۰۲۱
  • ایمیل InfoResumeFarsi.ir
رزومه‌فارسی در شبکه‌های اجتماعی