استخدام مسئول دفتر با پاداش در شرکت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان - تهران

منقضی شده

انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

  • استان: تهران
  • جنسیت: خانم

شرکت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیتوضیحات
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ساعت کاری رسمی: ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ (اضافه کاری در صورت نیاز)، پنجشنبه ها ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰ (اضافه کاری در صورت نیاز)
  • اضافه کاری اجباری: در صورت لزوم دارد.

 

وظایف و مسئولیت ها:

  • آشنایی با امور اداری، تشریفات و پروتکل های یک مسئول دفتر مدیر عامل
  • تهیه و پیگیری مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی
  • دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامه ها، فکس های واحد به گیرندگان مرتبط
  • بایگانی نامه های وارده و صادره
  • ثبت و بایگانی کلیه مستندات و تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های رایانه‌ای در فواصل منظم
  • آشنا با اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • رسیدگی به موقع به موارد اداری و کارگزینی
  • تنظیم، هماهنگی و ثبت وقت ملاقات و جلسات
  • پیگیری و پرداخت فاکتورها، هزینه ها و تنخواه ها
  • تهیه و پیگیری وسایل نقلیه برای کارشناسان و مدیران جهت تردد
  • تهیه و پیگیری بلیط و محل اقامت برای کارشناسان و مدیران
  • جمع آوری برگه های مربوط به مرخصی، ساعت ورود و خروج و اضافه کاری کارکنان بخش در صورت لزوم
  • دریافت گزارش کارکرد پرسنل از واحد منابع انسانی بیستم هر ماه جهت کنترل و بروزرسانی
  • پیگیری به موقع امور اداری و دسترسی های لازم برای پرسنل جدید
  • حداقل ۴ سال سابقه‌ی کار به‌عنوان دستیار اجرایی یا شخصی یا منشی سمت‌هایی همچون معاون، مدیر، مسئول ارشد و غیره
  • آشنایی با مفاهیم مشتری مداری
  • آشنا به کار با کامپیوتر، اینترنت، نرم افزارهای Office و سایر برنامه های نرم افزاری دفتری
  • قابلیت تایپ ده انگشتی (فارسی - انگلیسی)
  • آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط بخصوص در مکالمه
  • تسلط به ایمیل و شبکه های اجتماعی و گوگل
  • آشنایی اولیه با مفاهیم مالی و حسابداری
  • مهارت بالا در کار با ابزارهای مدیریت پروژه، ابزارهای فعالیت مشترک و فضاهای ابری
  • دانش خوب در مفاهیم حسابداری و بیمه با امور مالیاتی و حقوقی و ثبتی
  • توانایی کار با ماشین فکس، سیستم های تلفن و ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری
  • مشخصات فردی
  • ظاهری آراسته
  • دارای آرامش و صبر در زمان بروز مشکلات پیش بینی نشده
  • دارای روحیه‌ی مصمّم و همیشه ‌مثبت
  • اشتیاق به آینده، تفکّر و جستجوی فعال به‌دنبال فرصت و ارائه راه‌حل‌های مختلف
  • دارای روابط عمومی خوب و مسلط به آداب معاشرت
  • دارای قدرت بیان و مذاکره (فن بیان)
  • رازدار ، فعال، باهوش، خلاق، با استعداد
  • دارای تمرکز، دقت، سرعت، جدیت و مسئولیت پذیری و توجه به جزئیات
  • خوش اخلاق - پر انرژی - با نشاط - صبور - منظم
  • دارای نظم و انضباط کاری و وقت شناسی و در رفت و آمد
  • دقت در ثبت اسناد، شمارش و ثبت آمار و ارقام و داد و ستدها
  • توانایی بالا در کار گروهی
  • توانایی مدیریت جلسات
  • توانایی مدیریت بحران و زمان بندی در بحران
  • دارای روحیه مدیریتی و راهبری
  • توانایی بالا در هماهنگی امور، نظارت و مدیریت داخلی
  • امانت‌داری و مسئولیت‌پذیری در مدیریت اطلاعات محرمانه
  • دارای روحیه تعامل و برقراری ارتباط خوب با اعضای تیم و سایر بخش ها
  • توانایی اولویت‌بندی و مدیریت چندین مسئولیت به‌صورت همزمان ضمن توجه به ضرب‌العجل‌ها (Multi Task)
  • توانایی انجام مسئولیت‌ها و پروژه‌های معمول بدون نظارت مستقیم
  • توانایی یادگیری و پذیرش سریع ساختارهای سازمانی و اهداف گروه

 

مزایا:

  • حقوق پایه وزارت کار
  • حق مسکن
  • بن کارگری
  • پاداش
  • اضافه کاری
  • بهره وری ۳ ماهه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن قابل نمایش نمی‌باشد.

با عضویت در کانال تلگرام "آگهی‌نامه استخدامی رزومه فارسی" جدیدترین آگهی‌های استخدامی را در تلگرام خود دریافت کنید.

آگهی‌های استخدام مرتبط